woensdag 6 september 2017

Twee kaarten in 1 keer


Hallo creatieve blogger,

Ben weer van de week lekker aan het spelen geweest met de GoPress & Foil verschillende dingen weer uit geprobeerd. Nou ben ik echt iemand die van alles bewaard zo ook de restanten van de folie  maar eigenlijk is het veel handiger om daar ook gelijk een kaart mee te maken.


Hier boven heb ik met een TODO mal het patroon aangebracht op de rechter kaart, als je dan de folie verwijderd hou je het patroon over wat je op de linker kaart zit. Om dit te doen heb ik een metalen plaat mee opgewarmd in de GoPress en als het geheel warm is de folie met cardstock opgelegd, dit langzaam door de stans machine gehaald ( 2 x heen en terug ). Bij het verwijderen van de folie nu is dit geheel transparant en heb ik ook het negatief van de stans gebruikt.


Het zelfde het ik ook met deze tekst gedaan van Couture Creations, vind het wel heel leuk om alles zo gelijk te verwerken. Het enige verschil is als je het patroon of de tekst als eerste aan brengt op het papier met een mal word het ook iets in het papier gedrukt dus gelijk een klein beetje letterpress en dat heb je niet als je het negatief van de mal zo op het papier aanbrengt. Maar het verschil is echt heel klein en persoonlijk vind ik het ook wel erg mooi zo te gebruiken.



Gebruikte materialen zijn :


Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze kaart.


Follow Me on Pinterest

1 opmerking:

Angela zei

Prachtig Wenda.... hele chique uitstraling!