vrijdag 8 september 2017

EchoPark - Wise Men (still seek Him)

Goede morgen allemaal!
De vakanties zitten erop en het hobbyseizoen staat voor de deur.
We gaan weer aan de knutsel :).
Er zijn bij Craftlines een aantal schitterende nieuwe kerstlijnen van o.a. EchoPark binnengekomen, waaronder de kerstlijn 'Wise Men'.
Deze kerstlijn is niet in het traditionele wit-groen-rood, maar in de kleuren grijs-zwart-ecru-mocca-steenrood; een schitterende kleurencombinatie vind ik.....
Met het designpapier uit deze kerstlijn ben ik aan de slag gegaan, met deze kerstkaart als resultaat:
Voor deze kaart heb ik als basis mocca cardstock van PapiColor gebruikt.
De afbeelding heb ik gestempeld op glad gekleurd cardstock. Deze is daarna gestanst en vervolgens gemat op zwart cardstock. Ook het designpapier heb ik gemat op zwart cardstock. Het achtergrondvel heb ik daarna nog een keer gemat op steenrood cardstock. De kerstbomenrand (DixiCraft) achter de afbeelding is ook van zwart cardstock. De kerstballen in de boom heb ik bewerkt met zilver glitterglue. De tekst 'Merry Christmas' heb ik 2x gestanst; 1x uit zwart cardstock en 1x uit steenrood cardstock en zo op elkaar geplakt dat het zwarte een schaduweffect geeft.
Op deze manier heb je in weinig tijd toch een heel leuke kerstkaart klaar.

Dit zijn de materialen die ik gebruikt heb:
DoveCraft - Christmas Basics - Glitter Glues Silver&Gold - DCGLI005X16
EchoPark - Wise Men - paperpad 6x6inch - WM137023
IndigoBlu - Inkle Christmas Tree - Dinkie Mounted A7 rubber stamp - ICT-D
My Favorite Things - DieNamics - Merry Christmas - MFT-983
PapiColor - Ravenzwart - 6x karton - A4 - 301901
PapiColor - Steenrood - 6x karton - A4 - 301935
PapiColor - Mocca - 6x karton - A4 - 301953

Gezellig dat jullie ons blog bezocht hebben en graag tot een volgende kaart.
Een heel fijne dag allemaal.



Follow Me on Pinterest

2 opmerkingen:

GerJanne zei

Heel mooi kaartje!Prachtge kleuren en moi dat je die teksten dubbel hebt gestanst in verschillende kleuren.
Groetjes,
GerJanne

Aartje zei

Wat een mooie warme kerstkaart Angela. Prachtig gecombineerd met de stempel van IndigoBlu
Groeten, Aartje