woensdag 30 augustus 2017

Een trouw kaart


Hallo creatieve blogger,

Heb in opdracht een trouwkaart gemaakt en bij passende envelop, de kaart is voor een stel van middelbare leeftijd en ze zijn dol op champagne nou daar moest ik dan wel wat mee doen dacht ik zo. Ben begonnen om een opzet te maken in de computer met de tekst en een mooie afbeelding van champagne glazen te zoeken op Google.


Na het vinden van de juiste afbeelding en het juiste lettertype het geheel afgedrukt met de printer. Een bijpassende folie van "First Edition" er bij gezocht (deze hecht op printer inkt) op maar geknipt en het geheel in de "GoPress & Foil" gelegd warm laten worden en in zijn geheel door de stans machine gedaan. Het folie verwijderd en de tekst en glazen waren keurig voor zien van een laagje folie.
Vervolgens de kaart gaan beïnkten in passende kleuren, de kaart verder afgemaakt met twee hartjes en bloemen die ik ook voor zien had van verschillende kleuren folie.


De binnen kant van de kaart heb ik op de zelfde manier gemaakt als de voorkant en ook voorzien van 2 hartjes. Voor de hartjes en bloemen heb ik andere folie gebruikt, voor deze heb ik een stukje papier in zijn geheel voor zien van folie van "Couture Creations of TODO" en hier de bloemen en hartjes uit gestanst.


Hier boven nog een foto van de geprinte tekst voor zien van folie ( werkt ook echt super).


Had op voorhand een aantal bloemen gemaakt met op twee manieren verwerkt , dit waren er achteraf te veel voor op de kaart dus hiermee de envelop verder afgewerkt.

Gebruikte materialen zijn : 



Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze kaart en ik lees je reactie altijd met plezier.



Follow Me on Pinterest

2 opmerkingen:

Gertrude zei

OHHHHH, was für eine wunderschöne Arbeit
glg Gertrude

Aartje zei

Chique in die goudtinten.
Groeten, Aartje