dinsdag 16 augustus 2016

Congratulations

Hallo lieve bloglezer,

Vandaag heb ik een kaart voor jullie gemaakt met het Hot Foil
van TODO.


Allereerst heb ik een achtergrond stans door de machine gedaan met rode HotFoil 
en wit papier.

Uit een ander stuk van het witte papier heb ik een stans van MFT gestansd zodat ik een frame
verkreeg.
De achtergrond met rode HotFoil op dezelfde maat gesneden en het frame met 3d foam tape
op de HotFoil geplakt.

Een basis kaart gesneden die net wat groter is waar het frame op geplakt is.
Vervolgens heb ik een stuk zilver HotFoil op een stuk papier geplakt door deze door
de machine te halen, maar dan zonder stansen dus rechtstreeks op het papier.
En hier de bloem van Tattered Lace uit gestansd.
Dit zelfde gedaan met rode HotFoil en de tekst gestands.
Uit zwart cardstock de bloem nogmaals gestansd.
De zilveren bloem op de zwarte geplakt met 3d foam tape en dit ook met 3d foam tape
op de kaart geplakt.
Met lijm de tekst vast geplakt.

Onderstaand een video met een greep uit het assortiment van TODO.



Ben weer erg benieuwd wat je van de kaart vind.
Dank je voor het achterlaten van je reactie.

Follow Me on Pinterest

1 opmerking:

Aartje zei

Wow, deze is heel chique geworden.
Groeten, Aartje