zondag 17 juli 2016

Gorjuss


Hallo creatieve blogger,

Vandaag heb ik twee kleine kaartjes en een label om je te laten zien, De afbeeldingen zijn van "Gorjuss" weer een nieuw merk wat Craftlines in hun assortiment hebben opgenomen. Had al een aantal mini stempels in huis en die ben ik dan ook weer gaan kleuren met de Magicals, ben zelf altijd op zoek naar een uitdaging en in dit geval is het de grote van de stempels geweest van daar dat ik even mijn duim er naast heb gelegd om de grote ongeveer aan te geven.


Als eerste het label het is een stans van MFT waar dit afdrukje mooi in paste met de beentjes en de vogeltjes over de rand.


Hier boven een klein kaartje om ergens bij te doen het achtergrond papier komt uit een blokje van MFT - Watercolors wash en achter het afdrukje is een stans van Tattered Lace - Tuck in Scribble geplakt. Hoop dat je het op de foto een beetje kan zien maar de stans is voor zien van blauw glimmende folie. Lydia en ik hebben vorige week de TODO uit mogen proberen en dit is ook een van de mogelijk heden. Het is een super machine in mijn ogen met heel veel mogelijk heden maar hier zullen jullie meer van horen als ze binnen zijn en we er mee aan de slag kunnen gaan.


Het twee de kaartje heeft het zelfde achtergrond papier als het kaartje hier boven allen nu in combinatie met groen papier, al het cardstock komt uit de Aurelie Kalos Collection. Vind dit persoonlijk super verpakkingen 24  x 2 kleuren cardstock in verschillende maten verkrijgbaar. De kaart verder afgemaakt met een tekst.


Gebruikte materialen : 

Stans Tattered Lace : Tuck In Scribble (ETL174)

Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze kaart en lees je reactie graag.




Follow Me on Pinterest

6 opmerkingen:

Sarah zei

Mooi!

Saskia zei

Beautiful

Aartje zei

Super dat Craftlines weer een nieuwe stempelmerk in het assortiment heeft, kunnen we weer lekker aan het kleuren Het ziet er weer prachtig uit Wenda.
groeten,Aa

Angela zei

Geweldig gave kaartjes Wenda!
Hoera er weer een stempelmerk bij! Kunnen we ons heerlijk op uitleven met alle prachtige kleurmediums uit het assortiment!
Gaaf dat glimmende folie achter het tweede kaartje! Ben zéér benieuwd wat de TODO allemaal kan!
xxAngela

Ellen zei

Wat een leuke stempeltjes!

Petra-loves-paper zei

wat een ontzettend leuke kaartjes, echt gorjuss ;)